25 Şubat 2014 Salı

17 Şubat 2014 Pazartesi

ESCAPE 88'Lİ FAR PALETİ ÇEKİLİŞİM !

Hepinize kucak dolusu sevgiler !
Haftanın ilk yazısı Dünya Kadınlar Günü çekilişim olucak.Kadınlar günü için bu sefer çıtayı yükseltip sizlere Escape'in 88'li far paletini hediye etmek istiyorum.Bir tane kendime almıştım çok memnun kalınca bir tanede sizler için aldım hep beraber far paletini inceleyim.

Paletin dış görünümü bu şekilde hemen açalım 
 Bu paletle yüzünüze kontür uygulayabilirsiniz ben şahsen öle yapıyorum en soldaki bej tonlarla harika kontürler uyguluyorum


 Renklerin bi kısmını göstermek istedim kahve tonlarından pembelere yeşillere turkuaz tonlarına kadar her renk palette mevcut hem gece hem gündüz makyajı için ideal
Kullandığım palet benim paletim size hiç açılmamışını göndericem
Gelelim şartlarımıza

-Bu paleti kazanmak için -

Gfc'den(Google Friend Connect) blogumun izleyicisi olmanız

Facebook Sayfamı Begenmeniz

İnstagram'dan takipcim olmanız

Çekilişi Facebook İnstagram veya blogunuzdan 
duyurmanız(Nerden paylaşıcagınız tamamen size kalmış)


      -Önemli Not-

  • Yorum kısmına adınızı soyadınızı e mail adresini yazmanız
  • Çekilişi nereden duyurduysanız linkini açık bir şekilde paylaşmanız
  • İnstagram'dan ve Gfc 'den hangi adla takip ettiğinizi yazmanız
    GEREKMEKTEDİR!



Çekiliş bugün itibariyle başlayıp 8 Mart Gecesi son bulucak yine o gece kazananı açıklıycam hepinize bol şans diliyorum umarım en çok isteyen kişi kazanır 

SEVGİLER

XOXO 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder