3 Mart 2014 Pazartesi


1 Mart 2014 Cumartesi

Bahar Çekilişi

Herkese merhabalar :) 

İlk çekilişimi sonunda başlatıyorum. Sizler için çam sakızı çoban armağanı, hoşunuza gideceğini düşündüğüm birkaç ürün seçtim. Fotoğraflarda gördükleriniz bir takipçimin olacak.


İçinizden şanslı bir kişiye hediye edeceğim ürünler;

Essence eyeshadow brush - far fırçası
Essence 3D far 01 numara
Flormar Satin Matte Havana oje
Maybelline Babylips lip balm - Peach Kiss
Maybelline Color Tattoo 24HR- Metallic Pomegranate
Klorane Papirüs Sütü İçeren Saç Bakım Şampuanı

Bunların yanında birçok sample ürün de göndereceğim :)



Çekilişe nasıl katılabilirsiniz ?

Çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken bloğumu GFC ile takip etmeniz. (Sağdaki bu siteye katılın yazısına tıklayarak bloğumu izlemeye almalısınız.) Daha sonra bu yazının altına izleyici isminizi ve aktif mail adresinizi yorum olarak bırakmanız yeterli.

Ek haklar için ne yapmalısınız ?

Twitter hesabımı buradan takip edip çekilişi Twitter'da duyurmanız +1 hak.
Bloğunuzda görselli bir yazı ile çekilişi duyurmanız +2 hak.
İnstagram'da beni buradan takip etmeniz +1 hak. 

Tüm paylaşım linklerini ve beni takip ettiğiniz hesaplardaki kullanıcı adlarınızı yorumunuzda yazmalısınız. Paylaşımlarınız herkese açık olmalı.

Ek haklarla birlikte en fazla 5 kez çekilişe isminiz yazılabilir. Facebook ve Google+ paylaşımlarını ek hak kapsamına sokmadım ama eğer paylaşırsanız beni mutlu etmiş olursunuz. 18 yaşından küçükseniz ve çekilişe katılmak istiyorsanız lütfen önce ailenizin iznini alın. Maalesef yurtdışına gönderim yapamayacağım. Kazananı random.org aracılığı ile belirleyeceğim. Çekilişimin bitiş tarihine katılıma göre karar vereceğim. Yaptığınız yorumda bloğumla ilgili düşüncelerinizi ve önerilerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum ;ama tabi ki zorunlu değil bu size kalmış :)

Herkese bol şans, güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder