2 Mart 2014 Pazar

10 Şubat 2014 Pazartesi

Sosyoperi'nin 3. Çekilişi :) (Katılım: 10 Şubat-15 Mart )

   Merhabalarrrr :) Yeni bir çekiliş heyecanı bloğumda, yepyeni hediyeler Sosyopericiğinizden size :))
 


  Nasıl mutlu oluyorum sizler için hediye seçerken ve nasıl eğleniyorum anlatamam... Bu "Karma Hediyeler" artık benim tarzım oldu sanırım, ilk iki çekilişim çok olumlu yorumlar aldığı için aynen devam ediyorum. Bakalım bu sefer sizler için neler seçmişimmmmm ;

1) Clinique ürünlerinden oluşan bir makyaj çantası :) E baktım sürekli Clinique ürünlerinin yazılarını yazıyorum, o zaman takipçilerime de bu ürünlerden oluşan mini bir set oluşturayım istedim. İçinde neler var peki?
   *Allık
   *Rimel
   *Lip Gloss
   *Nemlendirici
   *** Veee görmüş olduğunuz bu şirin mi şirin makyaj çantası :) Hepsi Clinique markalı...

                    

2)  * Golden Rose'un kıpkırmızı ojesi ve Alessandro nun kiremit rengi güzeller güzeli ojesi
     * La Naturel'in koltukaltı mendilleri
     * Mini bir saç şampuanı (kendim de denediğim için bunu size yollamak istedim)
     * 2 tane mini çantaya atmalık tarak, renklere bayıldımmm kendime alırken sizi de unutmadım
     * Alix Avien in kendimde çok severek kullandığım yeşil göz kalemi
     * Bir kaç tester ürün

                        

3) Geçen çekilişimde şapka çok sevilince bu sefer de size yine değişik bir şapka seçmek istedim ve bu kasket tarzı şapkaya bayıldım :) Aksesuar olarak şapka kullanmayı çok seviyorum, kendime alırken sizi de unutmadım :)))

     

4) Takı tasarlamayı çok seviyorum. Bu sefer de bu kolye-küpe takımını yaptım sizler için, umarım beğenirsiniz :)

                          

5) Geçen çekilişimdeki bukalemun oyuncak çok sevilince bu sefer bu şirin yılancığı görünce dayanamadım, aldım :)))

                  

6) Yine şal ve fular seçtim sizler için; kış bitmeden kahverengi şalı son bahara uygun gördüm ve aldım, fuların rengine ben ba-yıl-dım, bunu da yaz için seçtim :)))

                 

                  

7) İlk çekilişimde bu maskın miniğinden hediye etmiştim, yorumlarda çok beğenildiğini gördüm. Bu sefer büyüğünü aldım :)

                                               

8) Bu beyaz zincir detaylı kemeri de çok beğendim, kendime morunu aldım ama klasik olsun diye sizin için beyazını seçtim :)

                                       

9) Raflardan taze taze bir Türk yazarın kitabını da hediye etmek istedim; Gökçe Dölek'in "Her(Bir) Kadının Hikayesi" gerçekten de kendimizden bir şeyler bulabileceğimiz, ilişkilerle ilgili kolayca okunan ve bi solukta bitirebileceğiniz bir roman...

                      

10) Yine bir pilates Cd si :))) Bu da çok sevilenlerdendi, ekleyiverdim :)

   

11) Bu sefer biraz daha alternatif bir müzik CD si hediye etmek istedim, Kurban grubu...

      

12) Kırtasiye ürünlerini ben çok seviyorummmm :) Almadan duramıyorum, sizlere de mutlaka işinize yarayacak bişeyler seçtim; şaffaf dosyalar, pembe CD kapları, renkli dosya kağıtları (çok güzellerrrr), Miky'li şipşirin bir kalem, renkli yapıştırmalı ayraçlar...

                    

13) Bloğumu daha keyifle okumanız için kendi sevdiğim bitki çaylarından ekleyiverdim...



***Gelelim bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenlere; bu sefer katılım şartlarını daha basit tutmak istedim. Yapmanız gerekenler;

 * Bloğumu GFC'den, G+ dan ve Bloglovinden takip etmek (hepsi sağ tarafta)
 * Beni twitterdan takip etmek ; twitterıma ışınlanmak için TIKLAYINIZ :)
 * Çekilişimi herhangi bir sosyal mecradan ilk fotoğrafla paylaşmak; tek paylaşım yeterli, ekstra paylaşıma ek hak yok, yalnız blog paylaşımları +1 hak (kampanya blogları hariç)
 * Ve en beğendiğiniz hediye ya da hediyeleri yazmak (bu yorum sonraki çekilişler için bana yol gösterici oluyor)

   Tabi ki paylaşım linkinizi ve e-mail adresinizi yazmayı unutmayın. Kargo bana ait ve yalnız yurtiçi katılımları kabul edebileceğim bu nedenle... Çekiliş sonucu açıklandıktan sonra 2 gün içinde geri dönüş alamazsam tekrar etmek zorunda kalacağım. (Son katılım 15 Mart gecesi saat 23:59 )

   Sosyoperi'niz sizi sever, düşünür :) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder